Phasmophobia je kooperativní hra, ve které je hlavním cílem identifikovat ducha, který straší ve vašem domě, škole nebo vězení. Hru můžete hrát sami nebo se skupinou přátel. Vzhledem k různorodému publiku hra nabízí možnost změny úrovně obtížnosti. V tomto návodu popisujeme, jaké jsou úrovně obtížnosti ve hře Phasmophobia a jak je změnit.
Obsah
Phasmophobia – jak změnit úroveň obtížnosti?
Při výběru konkrétního úkolu ve hře je možné zvolit úroveň obtížnosti. Hráči si ve hře Phasmophobia mohou vybrat ze čtyř režimů obtížnosti: amatérský, střední, profesionální a noční můra. Výběr konkrétní úrovně ovlivní dobu přípravy, aktivitu duchů a násobitel bodů a peněz. Obtížnost hry ovlivňuje také velikost vybrané mapy. Ve hře jsou malé, střední a velké lokace, které se liší počtem místností v domech a počtem pater.
Chcete-li změnit úroveň obtížnosti ve hře Phasmophobia, přejděte na tabuli kliknutím na mezerník na klávesnici. Dalším krokem je vytvoření lobby serveru, kde můžete hrát sami nebo s přáteli. Po vytvoření serveru klikněte na tlačítko „Vybrat smlouvu“ v levé dolní části obrazovky.


Poté na mapě vyberte smlouvu, která vás zajímá, kliknutím na ni levým tlačítkem myši. Po kliknutí se zobrazí tabule s možností změnit úroveň obtížnosti. Kliknutím na šipky vlevo nebo vpravo si můžete zobrazit podrobnosti o úrovni. Po výběru úrovně obtížnosti stačí kliknout na tlačítko „Vybrat“, které se nachází v pravém dolním rohu tabule. Úroveň obtížnosti ve hře Phasmophobia je vybrána pouze pro aktuálně vybranou smlouvu. Při výběru další zakázky budete muset úroveň obtížnosti zvolit znovu.
Úrovně obtížnosti ve hře Phasmophobia
Phasmophobia nabízí až 4 úrovně obtížnosti: amatérskou, střední, profesionální a noční můru. Na začátku si hráči mohou zvolit pouze první úroveň obtížnosti, aby se seznámili s herními mechanismy. Další úrovně se odemykají s tím, jak hráči získávají další úrovně. Pro odemknutí režimu střední obtížnosti musí postava dosáhnout 10. úrovně a pro odemknutí profesionální úrovně obtížnosti musí hráč vyvinout postavu na 15. úroveň. Poslední režim „Noční můra“ se odemkne až po dosažení 20. úrovně postavy.


Obtížnost hry Phasmophobia se liší mimo jiné podle četnosti lovu duchů, výše pojistného a dokonce i podle chování duchů. Níže uvádíme přehled úrovní obtížnosti hry spolu s nejdůležitějšími změnami.
Amateur level
Tato úroveň je doporučena pro nové hráče, kteří hru ještě nehráli. Na této úrovni se hráč může v klidu seznámit s herními mechanismy a samotné hraní není tak děsivé.
- Dlouhá doba přípravy (5 minut)
- Dlouhá doba mezi lovy
- Krátká doba trvání lovu
- Pilulky obnovují hodně duševního zdraví (40 %)
- Pokud zemřete, získáte zpět 50 % hodnoty ztraceného vybavení
- Standardní peněžní odměny
Medium level
Tato úroveň je ve hře označována jako „standardní lov duchů“. Doporučuje se pro hráče, kteří si plně osvojili herní mechanismy a jsou připraveni na normální hraní Fasmophobie bez dalších obtíží.
- Průměrná doba přípravy (2,5 minuty)
- Průměrná doba mezi lovy
- Průměrná doba mezi lovy
- Pilulky obnovují část duševního zdraví (35 %)
- Pokud zemřete, získáte zpět 25 % hodnoty ztraceného vybavení
- Zdvojnásobení peněžních odměn
- Rychlejší pokles duševního zdraví (1,5 rychlosti)
- Pojistková skříňka je na začátku deaktivována
- Některé úkryty jsou blokovány
Professional Level
Profesionální úroveň ve hře Phasmophobia se doporučuje hráčům, kteří se již naučili všechny předměty a mechanismy ve hře a znají chování duchů. Tento režim také vyžaduje promyšlenou strategii akcí, protože duchové jsou v tomto režimu velmi aktivní a na přípravu není čas.
- Klid v duši se může změnit
- Nedostatek času na přípravu
- Krátká doba mezi lovy
- Dlouhá doba mezi lovy
- Pilulky trochu obnovují duševní zdraví (30 %)
- Pojistka je na začátku vypnutá
- Mnoho úkrytů je zablokováno
- Dvojnásobné snížení duševního zdraví
- Žádné peníze za ztracené vybavení v případě smrti
- Žádné informace o tom, zda duch odpovídá všem, nebo je sám
- Trojnásobná peněžní odměna
Nightmare Level
Tato úroveň byla vytvořena pro profesionální hráče, kteří ve hře hledají další výzvy. Při hraní v tomto režimu obtížnosti je nutná dobrá strategie akcí a dobrá znalost chování duchů. Vývojáři tento režim obtížnosti popisují jako výzvu pro nejlepší z nejlepších.
- Duchové ukryjí jeden druh důkazů
- Klid ducha se někdy mění
- Nedostatek času na přípravu
- Krátká doba mezi lovy
- Dlouhá doba trvání lovu
- Zabití prodlužují dobu trvání lovu
- Pilulky obnovují výrazně méně duševního zdraví (25 %)
- Pojistka je na začátku deaktivována
- Téměř všechny úkryty jsou blokovány
- Čtyřnásobné zvýšení peněžních odměn
- Dvojnásobné snížení duševního zdraví
- Žádné peníze za ztracené vybavení v případě smrti
- Žádné informace o tom, zda duch reaguje na všechny nebo o samotě
- Monitory duševního zdraví a aktivity jsou rozbité a ukazují náhodné hodnoty
- Žádné informace o umístění pojistek na monitoru mapy